Tack Brothers

Jag har nu jobbat min sista dag på Brothers.
Eftersom jag varit med från start och hjälpt till med att bygga upp butiken så trodde jag faktiskt att det skulle kännas lite sorgset att lämna, men det enda jag känner just nu är, frihet. Det känns skönt! Det känns så bra att släppa allt ansvar och bara sluta bry sig en stund. Jag är såå redo för detta! 
Jag har lärt känna både helt fantastiska människor men också hemska (okej, en hemsk. Riktig slå-hårt-i-ansiktet-idiot.), men resten har varit helt underbara och jag är så glad att jag fått jobba med just er!
Nu har ju alla vi som jobbat från start slutat, och det har droppat in nytt folk eftersom, och det gänget som är kvar nu kommer kicka ass! Så grymma! Så stolt över allihopa!
Jag har gjort mitt och lämnar med en bra känsla i magen. Detta känns så rätt. Jag har valt så rätt.
Äventyr väntar!
 
>> Första dagen vi öppnade butiken 17/3-16 ↑ || ↓ Någon dag innan min sista arbetsdag 23/12-16 <<
 
Haha tack för allt! Bröder på engelska ♥