Min positivitet dog med bilen.

Egentligen har jag inte tid att blogga, men nu gör jag det ändå!
Jävla skit att allt ska vara så stressigt hela hela tiden! 
Nåväl, det går inte jättebra för mig just nu.. I onsdags hade jag handlat mat efter jobbet och skulle skynda mig hem och laga storkok, för trott eller ej så gapade kylen tomt.. Och mellan jobbet och lägenheten så gav min bil upp. Panik. Ringde runt som en dåre efter hjälp frusen och hungrig, haha bästa kombon där. Och tillslut fick jag tag på min gamla vän Johan som kunde ta med sig sin kusin och komma och bogsera mig hem! Alltså tårarna var inte långt borta, SÅ glad blev jag över att det finns så fina människor. Verkligen räddare i nöden! Suupertacksam! ♥♥ Tillsammans puttade vi in bilen på min parkeringsplats och nu står den jävlart där den står. Så skönt att det löste sig!
Fanns dock ingen tid kvar till att laga någon mat, så blev sova direkt och sen upp tidigt för att jobba öppning. Och eftersom bilen dött så får jag nu ta buss vart jag än ska. Den kör alltså in till stan, och där får jag byta till en annan buss, så istället för att det tar 7min att köra till jobbet så tar det ca 40min att ta mig till jobbet nu. Awesome.