Kusinkonfa, vänner, familj och släkt

Helgen!
Började med en sväng på stan med moor, fika med Therese, och sen suring till middag hos mamma, nomnom! Söndagen konfirmerade sig min kusin Alma i byske och efter det drog vi till Drängs för att fika och umgås! Fikat hamnade dock överallt på mig istället för i magen.. haha kanske var ett tecken? Blev så himla arg då jag dagen innan köpt kavajen jag hade på mig och allt blev fläckigt och kladdigt av vaniljsås och paj/tårta, men är huvudet dumt får kroppen lida!
Var iaf superkul att träffa alla! lika kul som alltid! =D
Efter det blev det att byta om till rena kläder och sen åka iväg och hälsa på farmor och farfar, vilket var supertrevligt som vanligt det också!=) tiden bara sprang iväg och rätt som det var blev det dags att brassa iväg till till stan för att hämta upp några kompisar, köpa thaimat och sedan umgås i Jullans nya lägenhet!
Jättemysigt att få prata på om allt och bara catcha up! Mina fina vänner ♥
Efter det körde jag vidare till Robin och Sandra och tjattrade på lite där också innan det blev dags för att köra tillbaka till Umeå igen!
Haha full rulle! men är ändå glad att jag hann med så mycket och fick träffa så många! Gött med lite ny energi=)
Haha sötisarna! ♥♥