International foodmarket

Skulle en sväng på stan med Emelie igår och vips så är det typ en marknad mitt i shoppinggatan? Nyfikna så kikade vi vad det var och det visade sig vara International foodmarket, mummens! Fanns ju allt möjligt gott! Från alla dess olika länder osv, superkul! Så vi köpte lite godsaker som bland annat, brittiska fudges och italienska chokladbakelser! Kul att få höra och prata lite olika språk, ta del av en massa olika länders delikatesser, i like! Sen blev det lite annan shopping för oss också, supersnygga kläder som jag är mer än nöjd över! Var en riktigt mysig dag=)
Sen idag drog jag och Oskar in en liten sväng och då kände jag mig tvungen att testa äta krokodil. Sagt och gjort! En delikatess från Australien och det smakade fasen helt ok!=) Sen avrundade vi kvällen med bio och det blev "En labyrint av lögner".
(Bild på krokodilburgaren hittar ni längst ner i detta inlägg)