Valboooorgs!

Haha fan vad kul!
Denna kväll bokstavligen sprang iväg! Lyckad från början till slut!
Kvällen bestod av sjukt god mat, gott dricka, underbart sällskap, lista med lite roliga "regler" där det bland annat stod att varje gång någon nämnde ordet Valborg så straffas man med att säga en rolig historia, så det blev många historier och mycket skratt! Vi hade alla utmaningar som man skulle göra under kvällens gång, som man inte fick berätta om förrän i slutet på kvällen. En utmaning var tex. att man skulle gå fram till den man minst känner på festen och berätta hur ens underkläder skär in! haha sjukt pinsamt. Men himla kul! Vi spelade sällskapsspel, I din vildaste fantasi, och sen drog vi oss utåt för lite kubbstafett och raketer!=) Fler och fler började droppa in och kvällen blev bara roligare och roligare! Eklund och gänget kom dit också och jag fick dansa bugg med Joel! skitkul men jag trodde verkligen att jag skämde ut mig inför allihopa men det visade sig att det tydligen sett väldigt bra ut så man tackar man tackar för den egoboosten haha :D Massor med dans, spex, skratt, sång och skålande! Tequilashots kan vi dock konstatera att jag inte är så haj på, men man kan ju inte vara bäst på allt ;) haha! Nej denna kväll var roligaste kvällen på länge! :D