En arg Evelina.

Visst är det väl skrattretande.
Då förra fredagen, som råkade vara löningshelg, blir en riktig röjfest på innergården med trummor och skriksång till 3 på natten, och dom ovanför oss har igång musik och basen dunkandes hela natten lång så ligger jag vaken till kl 6 och ska upp bara någon timme senare för att jobba. En viktig arbetsdag som jag blivit förvarnad om att det skulle bli sjukt mycket kunder och extra viktigt att vara pigg och skärpt just den dagen. Jag har dock full förståelse att det festas loss, vi bor ju trots allt på ett studentområde och det brukar inte festas så extremt som det gjorde just den natten så jag tänkte att jag får väl offra denna natt iaf, sjukt synd att det var just den natten dock. MEN det som fick mig att koka över av ilska var att då jag stigit upp och ska på väg till jobbet så ser jag en lappjävel sitta på våran dörr. Vafaan!? inte nog med att man fått stå ut med att ligga vaken en natt, nejdå, då ska man få SKULDEN för allt också! Fy faaan vad jag var arg! Detta var lappen vi fick ↓
Och efter jobbet så hade jag sansat mig liiite och skrev ett svar och satte bredvid den andra lappen.
Det tog inte lång tid innan människan som satt dit klagomålet tog bort lapparna. Så där fick hen så hen teg! hahah näe fy så arg jag var pjuuuh!