Halmstad 27/6-1/7 <3

I lördags tog jag flyget ner till min kärlek i Halmstad! ÄNTLIGEN=) Då han mötte upp mig på flygplatsen stod han med denna bukett röda rosor ↓ och världens underbaraste leende ♥ shit alltså vilken kille! :' )
Och väl inne i bilen väntade mina favvochips och lakritsbilar! Bästa bästa Oskar, han kan mig!♥
Då vi sen kom fram till Ogges place vilade vi lite och åkte sedan vidare till en jättefin restaurang som heter Salt. Där åt vi middag med Oskars mor och hennes kille! Förrätten för mig blev Hummersoppa, varmrätten Oxfilé, efterrätten Rocky road brownie med vaniljglass, muuuums stööört gott!=) 
Söndagen var en ganska lugn dag. Vi drog till golfbanan och testade lite puttar och jag testade slå för första gången i mitt liv haha, mycket svårare än jag trott! minigolf är väl det närmaste golf jag har spelat förut, men kul att testa på var det!=)
Måndagen blev en heldag i Malmö. Vi började med Shoppingcentret Emporia och då vi shoppat klart drog vi in till centrum=) Hade inte så höga förväntningar på staden då man mest hör en massa skit som händer där, men alltså herre vad fint det var! Jättefina byggnader, mysiga gator och bra shopping, blev positivt överraskad!=) Sedan åt vi middag på Texas Longhorn, mummens!=) 
Tisdagen var sista dagen tillsammans och den spenderade vi i Göteborg och på Liseberg!=)
Alltså Helix, vilken sjukt rolig berg och dahlbana! Har du inte åkt den, ÅK DEN! =D Vi åkte lite allt möjligt men den nyaste attraktionen Mechanica var det så sjuukt lång kö till så den fick jag skippa så vi skulle kunna göra annat också, blir en annan gång ist! ;) Spegelrummet var sjukt kul som vanligt haha och vilken himla tur vi hade med vädret! underbart!
Godaste Ben & Jerry's milkshakeglass tryckte vi i oss också, munorgasm delux! Testade spela lite, gick runt och kikade, åkte lite till och sen gav vi oss in till staan för ännu lite shopping och framförallt något att äta till middag!=) Lite svårt dock att hitta någon bra restaurang då man har noll koll på matställen i Gbg, så tyvärr failade det lite.. men så kan det vara=)
Liseberg var riktigt riktigt kul! och jag är så glad över dom här dagarna som jag fått spendera med den bästa killen ever! I love you ♥