Frikväll, Luleå, BodaBorg

I fredags var det frikväll på stan, vilket menas att det är kvällsöppet! Så då gick jag och girlsen på sctaaan och jag hittade mig lite grejer till halloween, och ett par tofflor=)
Efter shoppingrundan brassade jag vidare med min superbil till Luuleeå hehe, där min kärlek väntade=) Där var det förfest i full gång, och då det var dags för dom att dra ut så tog jag tillfället i akt att smuggla upp ett barbord jag köpt och sedan montera ihop det så det stod monterat och färdigt i läggan då hjärtat kom hem! Spenderade hela lördagen i Luleå♥ fick besök av pappa och Maria och eftersom det var kanelbullensdag så bjöd vi på sånt mumsigt=)
På söndagsmorgonen blev det att driva till skeå för att möta upp lite kompisar på Boda Borg, och det var verkligen suuperkul! Vi taggade till och mitt lag tog hem segern med 7st stämplar wohoo! :D Sedan åt vi välförtjänt mat på Kungsgrillen, gooott! 
Och efter det var det roliga slut och ännu en jobbarvecka väntade. Men nu är det ju snart helg igen! Och då kommer my lööv hit, och vi har redan smidigt lite planerius!