Luleå, baka, häktet, middag och middag!

Drog till Luleå i helgen (ovanligt) haha, och det var supermysigt! Vi bakade, såg på film osv, och så bestämde vi oss för att kolla in häktet, nyfiken som man äär ;) På den tiden då jag bodde i Luleå så kan man nästan säga att jag hade häktet som granne för det är bara en inte alltför stor skog emellan, men vågade mig bara dit en gång då och då var det nå hundar som skällde bort mig så då gjorde vi ett nytt försök då! Och denna gång gick det betydligt bättre!
Dom har ju för fasen en stor inhängnad med fotbollsplan, volleybollplan, fikaplats osv, och så kunde man se upp mot deras celler osv. Men sen då vi stått där ett tag och snokat, kastat lite snöbollar på varann osv så kommer det ut en fångvakt med 3st intagna som har orangea dräkter och ska fraktas över till en annan byggnad, shit, himla tuffa killar såg det ut att vara, och vi stirrade ganska flitigt på dom och dom stirrade ju då såklart tillbaka.
Det var mer än vi trodde att vi skulle få se! Så lite sscpennande var det ju allt=)
På måndagen efter jobbet var det middag hos Jullret som väntade! Hon hade gjort en jättegood kyckling och bacon paj ↓ nomnom=) Den var så god så att till och med Wulff tog bilen och körde enda från Umeå för att få smaka! haha nej men han var också bjuden på middaagen, och vi hade jättetrevligt=) Mkt prat och mkt skratt, toppen!=)
Tisdagen (igår) blev det stan efter jobbet och mötte upp bridsen på Lilla Kina för avskedsmiddag eftersom Julia drar till Sälen imorrn... buhu :( men det är inte omöjligt att jag kommer och hälsar på i fjällen, SÅ lätt blir du inte av med mig heheh O:) Men det var jättetrevligt och vi hade riktigt mysigt=) Sedan fortsatte trevligheterna hos Johanna och Andreas och vi hade lite catchup talk, eller vad man ska säga, pratade om allt möjligt egentligen, underbara vänner har jag ♥! Så det var en himla bra start på veckan må jag säga=)