Halmstad vecka 4

Vecka 4
- Spelade Kubb med Eric och Johan, och på nått konstigt vänster så förlorade mitt lag hela tiden, även ifall vi bytte lag emellanåt.. haha typiskt :( men det var kul! Och efter det så drog jag och Oskar iväg för att fota lite på några olika fina ställen i Halmstad=)
- Jullan hade ju pratat så gott om restaurangen Wild West, så vi bestämde oss för att äta där en kväll och hon hade rätt, väldigt god mat! och underhållning fick vi också=)
- Liveband på Tylösands afterbeachområde=) Fick oss varsin strawberry daiquiri drink av gulliga Ann-Marie innan vi gav oss iväg mot roligheterna=) Och där satt vi på sanddynorna och chillade till musiken ett tag innan vi gick vidare in till baren och drack mer goda drinkar tilsammans med Eric och Johan=)
- Mumsig middag på fina restaurangen Salt=)
Och dagen efter så gick mitt flyg hem.. :( noooo!
Har haft en underbar sommar, och jag längtar verkligen tillbaka!
Så fin stad och så fina människor ♥
Flygresan hem gick iaf bra, förutom alla himla förseningar och att dom inte skickade med mitt bagage... Det ska som alltid vara nått haha :( men dagen efter jag kommit hem så fick jag mitt bagage hemkört så tackar för det=)