Halmstad vecka 3

Vecka 3
- Jag, Oskar, hans mor Ann-Marie och hennes kille Jonas gjorde middag tillsammans och det var egengjorda pizzor som sedan skulle grillas som stod på menyn=) Jag gjorde en seafoodpizza och slängde på bland annat räkor och musslor hehe blev jättegott! Den andra pizzan tror jag blev med skinka och mozzarellaost och nått mer, minns inte riktigt allt som var på men minns att det var gott iaf! ;) deras pizzor såg också goda ut! Första gången i mitt liv som jag ätit hemmagjorda grillade pizzor hehe smaskens!
- Sol och bad på Frösakull strand=)
- Så rullade vi iväg mot Ullared! Shit så stort och så himla mkt grejer, och folk! var folk överallt! Vi köpte inte så mkt alls inne på Gekås, men den var ju ändå själva upplevelsen att vara där som vi var ute efter så det gjorde inget ;) blev lite shopping i en sportaffär bredvid och jag hittade mig en löparjacka=)
- Lisebeeerg! Riktigt roligt och jag har börjat inse att jag trivs rätt så bra på nöjesfält, älskar berg och dahlbanor! Vi åkte allt förutom uppskjutet, frittfall (atmosfear) och vattenkarusellerna=) Så spelade vi på hjulen och vann stoorvinsten haha liite glada vi blev ;D Var där hela dagen enda tills stängning, mycket kul! Mkt skratt och skrik haha. Helix var ju den roligaste attraktionen, och spegelrummet var också sjukt kul, vek mig av skratt där inne hahah herreguuud :D
- Gjorde oss fina en kväll för att bli fotade i solnedgång av duktiga Ann-Marie=) Och världens finaste Oskar gjorde ett litet konstverk till mig i sanden hehe såå gulligt ♥
- Tog oss varsin glass, åt på thairestaurang, och såg sen Sex tape på bio, väärdelös film... men var en jättemysig kväll ändå!=)
- Bilade ner till Malmö för att testa på ett av Sveriges största shoppingcenter Emporia, och det var över förväntan! Shit vilket shoppingcenter! Det var så modernt, fräscht, spacat och STORT med sjuukt mkt utbud av butiker=) Har du chansen så far dit! Blev lite shoppingfynd för oss båda=)