Halmstad vecka 1

Vecka 1
Flygturen ner var den hemskaste jag någonsin varit med om. Var riktigt dåligt väder med kraftig åska och massa regn som vi fick ta del av uppe i luften. Sjuukt med turbulens, tappade höjd för fort, flög uppåt för fort, jag höll i mig hårt och några skrek. Fyyy! Men vi alla överlevde iaf hehe och det är väl huvudsaken=)
Blev sedan upphämtad av Oskars mor med bil och i bilen väntade också mina favochips och min favochoklad som sötaste Oskzor hade fixat åt mig som färdkost, huur gulligt som helst! men inte nog med det, för då vi tillslut kom fram efter en riktigt trevlig bilfärd så hade dom gjort jordgubbar i smält choklad åt mig också! Det som jag verkligen älskar! Underbara människor!=)
Och sooom jag hade längtat efter den grabben. Äntligen kunde vi vara tillsammans igen! ♥
Resten av veckan såg ut så här:
- Träffade Per Gessle på ICA redan andra dagen! Där stod han och skulle posta brev med sin skinande Ferrari ståendes på parkeringen utanför hehe coolt=)
- Blev utklassad i minigolf.. haha men fick in två hole in ones ändå, yey mey! ;)
- Hade en alldeles underbar picknick på standen precis intill havet med mitt hjärta där vi åt kvällsmat och skålade i champagne med jordgubbar i=) Så åt vi jordgubbar, drack wiine, champagne, osv och lyssnade på lugn musik medans vi hade utsikt över superfina solnedgången=) sedan då det började mörkna så lyste månen och stjärnorna hur klart som helst.
Jag kan, utan att överdriva, säga att det var en riktigt magisk kväll!
- Det blev ju såklart också sol och bad några dagar! Då det är så varmt och fint väder som det mestadels var så kan man ju inte motstå en dag på stranden!=) Kändes som att man var utomlands då det låg snäckor fulla stranden och massor med maneter som flöt omkring i vattnet. Inte riktigt vad man är van vid, så jag var lite faschinerad haha ;)
- Så blev det Bio-time på lördagen! Vi såg The fault in our stars (förr eller senare exploderar jag), jäättefin film, var inte många torra ögon i biosalongen haha. Mkt bra film var det=)