tacos, smink, bil, filmkväll

Då var ännu en riktigt bra helg snart slut=)
I fredags blev jag och Oskar bjudna på middag i Drängs, massor med tacos och det var supergott! Efter maten var det dags för mig att ta fram sminkväskan och sminka kusinen Alma och hennes kompisar, vilka skönheter! Så här blev Alma, före och efter, sockersöt!=)
I lördags bestämde vi oss för att städa ur min nya egna biiiil! Haha och vi passade på att ha lite kul medans med musik och lite tokigheter, och jag är riktigt nöjd över resultatet, mkt fin blev den invändigt! Nu är det bara att göra den fin på utsidan också så ska jag sen lägga ut en bild på bilen=)
På kvällen drog vi till stan för en filmkväll med bror, Sandra, Johanna och Daniella=) For iväg och köpte lite onyttigheter till filmen In time. Bra film, trevligt sällskap, härlig kväll!=)
Annars har det blivit mkt Prison Break-tittande och vi är redan inne på 4e säsongen! iih även ifall jag sett hela förut så blir man ju helt tokig och måste se mer, lika bra nu som då! me liiike=)