Julia min julia

Igår kom älskade Julia hit på besök!
Vi började med att gå en sväng på stan, och jag som inte skulle köpa nå kläder kom hem med en knytskjorta och bikinitopp... men riktigt fina var dom=) Köpte lite till grejer som, överarmssmycke, hårfärg osv.
Dessutom hade julia med sig en födelsedagspresent till mig, underbara skoor! :D så blev att ta på sig dom dirr! hehe
Efter shoppingrundan bar det vidare hem till lägenheten så fick julia träffa våran lilla bäbi, och se hur vi bor osv=) och så klart bjöd vi på chips och dipp, det är ju faktiskt julia vi pratar om så vad kan passa bättre haha ;) gott iaf! Tiden sprang iväg och så var det dags för henne att ta bussen till byske igen.. :(
Men förhoppningsvis så ska det inte ta alltför lång tid tills vi ses igen!=)
Födelsedagspresenten av Julia ↑ ♥
Knytskjortan jag köpte såg ungefär ut som så ↑ fast den var militärgrön och mindre fickor
Överarmssmycket som jag hittade på Glitter, sooom jag har letat efter ett=)