Födelsedagsfirande

I lördags kom hela släkten på mammas sida upp och skulle fira mig,
var mycket trevligt=)
Jobbade på Cubus den dagen och måste berätta en lite sjuk grej som hände haha.. Jag stod bland alla fina kläder och fixade till dom så dom hängde fint osv, så såg jag i ögonvrån att det gick förbi en barnfamilj bakom mig och helt plötsligt daskar någon till mig i baken! En väldigt överraskad Evelina vänder sig om och tittar mot barnfamiljen och där står en kanske 5årig pojke och flinar åt mig... hahah snorunge! Bäst för han att ändra på sin raggningsteknik om det ska gå hem hos damerna, eller jaa småflickorna också för den delen, haha.. kul unge.
Då det började närma sig för stängning på Cubus, kanske 20 min innan, kom hela fina släkten in och hälsade på mig på jobbet, var himla kul=) Så fick dom se hur och var jag jobbar=) Efter det drog vi oss mot BanThai där vi hade bokat bord och fick oss ett helt litet rum för oss själva, mysigt=)
Supergod mat var det också och supertrevligt sällskap=)
Efter det bar det vidare hem till oss i lägenheten så fick dom se hur vi bor och det blev tårta och fika och en massa trevligheter=)
Detta fick jag i födelsedagspresent ↓
Från älskling ↑
Från mamma ↑
Från Nelly.com ↑
Från mig själv haha, var bara tvungen att köpa, bara 99kr från Bikbok, värt!
Sen fick jag pengar, godis, raggsockar och en duk=)