Födelsedagen!

Nu var det ett tag sen sist känner jag så nu ska ni allt bli uppdaterade på vad som händer i mitt liv, spännande va? haha ;)
Torsdag den 14e hände något alldelens speciellt, vad? undrar ni då. Då ska jag allt berätta för er, det var dagen jag fyllde hela 21 år! Nu slipper jag kryss på händerna, blomkrans runt halsen och en sur vakt som blänger på en hela tiden då jag ska ut på nattklubb i USA, för nu är jag 21, nu är det fanimig PARTY på listan då det blir nästa USA besök!
Frågan är bara när det kan tänkas bli.. vi ser väl ;)
nåväl, min födelsedag började inte så bra men älskling gjorde något alldelens underbart för mig så då blev dagen lite bättre, kan säga att det har med elgiganten att göra, orkar inte dra upp hela historien.. och sen fick jag en riktig överraskning av Pontus, Oliver och Rickard då dom plingade på dörren och sjöng en trudelutt för mig! och så hade dom med sig marängsviss, chips och dipp och sånt underbart gott, riktigt gulligt av dom=)
En 21årig jag! ↑