cheers to the freakin weekend I drink to that

Helgen
Wuuunderbart! Fredagen var vi på förfest hos oss, sen drog vi vidare till O´learys och shejkade booteey och utmanade varann med fyllebowling, där blev vi utklassade av Therese! nästa gång kör vi revange hehe ;) Hade verkligen superkul och sen fick jag mig vältränade ben på köpet märkte jag dagen efter, satan vilken träningsvärk av allt dansande haha ja SÅ vältränad är jag tydligen ;)
På lördagen var det bara att tagga om till party numero dos, och då var förfesten hos Rickard och Oskar=) Där spelade vi en massa spel, bland annat ölpingis hehe och där briljerade jag och Therese STORT, tills motståndarlaget fick turen med sig och vann... men det var himla kul! Sen skulle vi vidare in till Stuk, där var det proppfullt med festsugna människor och vi stod ute i kön i över en timma så det var ju... kul. Då vi väl var inne var man en isbit och spiknykter, haha åh :(
Nåväl, så kan det gå ;D
Har tyvärr inga bilder från lördagen, men bjuder på bilderna som togs i fredags iaf=)