Cubus, Max, besök osv.

Detta har hänt sen sist kort och gott.
Inventering på Cubus=)
Sen har jag jobbat några dagar till på Cubus och på Max också=)
Idag fick vi finbesök av moster och Hasse, var mkt trevligt=) Blev att bjuda på middag och fika lite osv=) 
Och vet ni, ni räddade min dag! För jag måste säga att den här dagen började INTE bra. Fick nå kaos i huvet och tajmade in tiden till jobbet fel....!? hur kunde det hända... kom trots allt just och pass i tid, så det var ju bra. Efter jobbet skulle jag fixa en massa i lägenheten eftersom vi skulle få främmande och visste inte hur jag skulle hinna allt, och så möts jag av att kisse bajsat på golvet och smetat ut det typ överallt i lägenheten.. (vi har gett han ny sorts mat som han tydligen inte tål så bra..), och robin var på dåligt humör och hade hemsk huvudvärk och jag var stressad som fan och allt var kaos. men tack och lov så blev dagen mkt bättre efter besöket!=)
Nu är alla nöjda och glada och kisse bajsar i kattlådan igen! hehe=) 
Efter regn kommer solsken, right=)