möte, hockey, jobb, fest, byske, födelsedagsfirande

Hemma nu efter en helg i Byske=)
Detta är vad som hänt sen sist:
I torsdags hade vi Max-möte på huvudkontoret och efter mötet förflyttade vi oss till ett mysigt rum med tv eftersom det var hockeyfinal. Innan matchen började fick vi max-mat dvs. Var sin Cheese n bacon burgare, och massor med chilicheese, dipsåser, och cola/fanta. Tjockt, men gott! Och efter vi ätit klart så hade dom såklart köpt efterrätt också så då blev det chips, ostkrokar, godis och nötter. Jag lovar att jag höll på att sprängas, satan så mätt jag blev. Hur som, tillbaka till hockeyn då, ALLA (var mkt mer folk än dom som fastnade på bild) hejjade ju så klart på Luleå, förutom jag... hehe kände mig minst sagt som det svarta fåret. Men det visade ju sig att jag var den enda som hejjade på rätt lag också eftersom, jaa ingen har väl missat att dom vann SM-guld!=)
I fredags var det jobb på Cubus för min del och efter det utgång.
I lördags åkte jag ner till Byske, blev bjuden på surströmming hos mamma och for sen över till pappa och klippte hans hår. Kvällen blev filmen "All about Steve" med mamma.
Och idag då, idag firade vi lillkusinen Magda och det blev fika på altanen i solen, sen hoppade vi hopprep och hade kul=) Efter firandet for jag, mamma, bror och gammelmormor ut och åt och det fick bli en entricote för moi! mumsigt=)
Nu sitter jag hemma i lägenheten igen och inväntar måndagen som kommer bjuda på Cubusjobb=)