in the ghettoo

Nu har det gått ett bra tag sen vi var i Oslo så jag tänkte att det kanske är dags att visa lite bilder på hur vi bodde=) 14 eller 17 pers var vi som bodde här. Ser faktiskt ovanligt fint ut på bilderna=)
Detta ↑ var alltså innan våra snälla grannar slog sönder väggen och slet lös toadörrarna.
Då var det det här med varmvatten då..
Bajs i toan, det är mysigt.
Vill ni veta vad allt papper i sopkorgen har använts till? vill ni veta hur det luktade?
Denna hittade jag på våran gata.
Haha ursäkta att jag är bitter.. ni kanske inte tycker att det var så hemskt alls, men det finns sååå mkt som jag har utelämnat. Jag skulle vilja tipsa folk som far till Oslo och söker jobb att INTE flytta in till Svenska föreningen=) ingenting är lagligt där och det finns inget som heter hänsyn, tyvärr.
Jag saknar verkligen inte Svenska föreningen, inte en sekund. och jag blir nästan tårögd då jag tänker på hur jävla bra jag har det nu och hur lycklig jag är! jag bor tsm med min kärlek och vi bor FRÄSCHT!