Sanna på besök!

Helgen har varit underbar=) Robins syster Sanna kom upp hit från Västerås och hälsade på=) Hämtade upp henne på flygplatsen i fredags och resten av fredagskvällen blev det att gå en runda runt Byske och visa runt lite=) Var solnedgång och då åkte hennes nya systemkamera fram och det blev en massa fina bilder : ] I lördags vaknade vi av att solen lyste in i sovrummet, och då blev det att stiga upp direkt och så begav vi oss mot utebadet och solade, badade, åkte vattenrutshkanor och bara hade det roligt! Sen träffade vi min bror och Jenny på stranden så då blev det att lägga sig där och steka lite med dom=)
I söndags innan vi åkte mot flygplatsen blev det en shoppingrunda på stan, och då blev det en massa fynd! Kan lägga ut bilder på det sen=)
Jag har verkligen haft jättekul den här helgen! har haft så himla kul hela veckan, underbart :D
#1 - sanna

Jag har haft en jätte rolig helg! tack för att jag fick komma :-D<3

Svar: Åh vad bra! det har verkligen varit roligt :D ja du får komma och hälsa på nån mer gång också, det lär väl bli då jag och Robin har lägenhet tsm, så får du ta del av Luleå också hehe ;)<3
Evelina Lundsten