Sista helgen i oslo

Helgens planer slutade med att jag fick gå ut själv. Som tur var så följde Albin med och vi hamnade på en pub där dom bryggde ölen och sedan serverade, så fick mig en färsk god kall öl=) var lite creepy folk där inne, så efter ett tag drog vi vidare och skulle ut på nattklubb, och turen var inte med oss.. var smockat med folk överallt så man fick sig inte in. Tillslut gav vi upp och drog hemåt.
Ingen lyckad sista helg, men försökte ju iaf=)
Då jag kom tillbaka till SvenskaF så småskrattade jag lite för mig själv, DÄR hade det varit storfest, i'm tellin ya ;D
Aja, mindre än en vecka kvar=)
Efter flera månader här så vill jag inget hellre än att få komma hem : ]
Och brushan som skaffat sig egen lägenhet och allt,
blir spännande att få se då man kommer hem! :D
#1 - mamma

Mina snyggingar!!;)