Klippning och polis på jobbet

Igår efter jobbet drog jag och älsklingen in till stan för lite julshopping, eller jaa.. julshopping och julshopping, jag pekade på vad jag ville ha och han bara registrerade, haha ;) Sen var det dags för mig att klippa mig så då fick han gå själv på stan ett tag=)
Så här blev resultatet iaf=) ↓ är jättenöjd=)
Sen på tal om ingenting, i förrgår på jobbet fick vi oss en liten överraskning!
Vi stog och jobbade ganska fridfullt, var inte så mkt folk, och så ser vi hur det kommer en polisbil fast skåpbil som stannar just vid entren, och en till kommer tätt efter, innan bilen ens hinner stanna flyger en av poliserna ut ur vanen och stormar in i restaurangen med ett vääldigt seriöst ansiktsuttryck. Precis som på film. Vi bara stirrar och ser ut som frågetecken, och polisen frågar vad det är som har hänt, någon av oss får fram "jag vet inte, eum har det hänt nått?" haha whaat... jag tänkte direkt, jag har inte gjort nått! haha, tydligen hade polislarmet utlösts på nått konstigt sätt.. ingen av oss hade ju tryckt på larmet och det är nästintill omöjligt att råka trycka på det, skumt. Ganska coolt var det ändå=)