Du kan kalla mig Klantarsle.

Haha alltså hur klumpig är inte jag då... Det var nog inte min dag idag. Direkt jag hade stämplat in mig på jobbet och skulle börja jobba hällde jag en fanta över mig, inte långt efter det skulle jag ställa upp en kopp med smältost på kundens bricka, ja då välte jag den så klart så allt rann ut på brickan, och så hade jag väntat ett tag med att ge ut maten till en kund för att chilicheesen dröjde och då den äntligen var klar så tappade jag så klart chilicheesen på golvet, jag höll på att tappa en fritöskorg och jag höll på att tappa pommesen. 
Fast igår lyckades jag ju med något unikt, ist för att ropa "det går bra i den här kassan" så ropade jag "smaklig måltid" till nästa som skulle betala... tänkte direkt vad faan säger jag?.... ååh sjunka genom jorden jatack. Det är inte alltid lätt att heta Evelina...
Idag for älsklingen till Västerås.. snyft. Lägenheten känns så tom, har ingen jag kan terrorisera längre haha :( Nååväl, jag ska väl klara mig!=) vi ses ju sen ;)