Maximal otur

Julia ringde mig igår i panik eftersom en stor spindel satt och lurade vid dörren. Jag sa att jag tycker att så länge den inte gör en illa så är det ju ingen fara, och att om det hade varit typ en geting så skulle inte ens jag tycka att det var så lugnt osvosv.
Idag på morgonen skulle älskling iväg och göra en tenta så jag blev ensam kvar i sängen och låg och tittade ut genom fönstret, och ser då hur en jävla geting flyger in! så jag flyger upp ur sängen och in till köket, gör lite frukost och glömmer lite halverst bort getingen, tills den flyger upp i ansiktet på mig! Då var det bara att fly in till sovrummet igen och stänga dörren. Kände mig ganska trygg där, så det blev att äta upp frukosten i sovrummet. Tog inte lång tid innan jag fick ÄNNU en geting upp i ansiktet! Var alltså inte så trygg alls där inne. Då var det bara ett rum kvar att söka trygghet i, badrummet.
Så där satt jag tills Robin kom hem och räddade mig.
Första objudna gästen ↑ Alltid lika kul..