Luleåbo!

Nuu har det varit mkt på gång. Jag har ju blivit Luleåbo! och sambo! ;) Känns faktiskt riktigt bra, och lägenheten är jättefin : ] vill som vara där hela tiden med älskling, men har ju två veckor med jobb kvar här i byske så jag får bita ihop! Blev en sväng på ikea igår så nu har vi väl som nästan allt=) Det enda som känns att det verkligen fattas är soffan som skulle komma förra veckan.. så typiskt att man inte får sakerna i tid. Men den ska väl dyka upp så småningom hoppas jag=) så ska jag lägga ut bilder på lägenheten sen då vi är klara med allt ;) men det kan ta ett tag, fast ni kan ju hålla utkik ändå ;) hehe
Och idag efter jobbet kom älskade efterlängtade Julia förbi! Så längesen som jag träffade henne har jag aldrig nånsin varit med om förut, vi har ju som umgåtts alltid, så kändes underbart att få träffa den bruden igen :D