Todays to do

Idag var jag ute i regnet och letade jobb, skulle få mig ett deltidsjobb på dressmann, men... hur ska jag kunna betala hyran, mat och samtidigt lägga undan pengar till australien då? så det var ju lite synd.. men ska leta vidare.
Passade på att köpa mig ett paraply (som var värdelöst), en smoothie och en cookie på Deli De Luca :] och sen så var jag in på banken och skaffade internet bank så att jag skulle kunna betala bötern, men vi får väl se om jag hinner i tid eftersom den sidan där man ska betala är typ ur bruk eller nått :P och dom på banken kunde inte hjälpa mig att betala den, så jaa vi får helt enkelt vänta och se :P
Slängde ihop 3st tvättar också! blir spännande att se om det blev lyckat ;) får hoppas (A)
Känner att jag har varit hyfsat duktig idag ändå, och snart ska jag laga till nån mat=)