Efter regn kommer solsken

Nu börjar saker och ting se lite mer ljust ut=) solen skiner, min mat som försvunnit kommer jag att få tillbaka, D-numret (norskt personnr) jag fick av skatteverket som tydligen var ogiltigt (blev inskriven som man..?) verkar ordna upp sig nu, vi verkar ska få allt vi bett om till vårat rum, fräschare grejer osv. Cissi har skaffat sig ett jobb, ett fast jobb på skoaffär, så det är ju hur bra som helst! och det menas också att Australien är säkrad! ;) och sen så har jag köpt mig några plastmappar så jag har fått lite ordning på utgifter, inbetalningar, viktiga papper osvosv. Och så fick vi lön idag! sen så har jag hittat mig en favoritbutik, Nille heter den butiken, en hemma-mys-inredning osv butik, eller nått sånt, men iaf, där inne trivdes jag, kommer nog läggas ut lite pengar i den där butiken ooja ;)
Och då cissi kommer hem från jobbet så drar vi iväg till Ikea för att köpa lite småsaker=)