Piteå=)

Denna dag har då sett ut såhär:
Vaknade upp kring kl 12 och orkade inte göra något så jag tog på mig morgonrocken och började se Avatar, mitt i filmen ringer Emelie O och frågar om jag vill följa henne och Robin till Piteå och bada på dirren, så det blev att slänga på sig nå kläder, slänga ner badgrejor och så var vi iväg. Det blev många undervattensbilder, vissa värre än andra dock! meeen det var roligt iaf=)

Slänger in en härlig bild på Robin och Emelie!=)


Sen, efter vi hade badat klart drog vi iväg till Sunes för att tjocka oss lite, där träffade jag Johanna en snabbis, trevligt trevligt=) Och nu sitter jag här hemma, skulle egentligen vara på träningen nu men är helt slut efter allt badande så jag får ta igen det senare! NU ska jag se klart slutet på Avatar.



Och så vill jag säga till min älskade vän: Be strong.