HejåHå

JÄÄÄÄÄÄÄÄ, har gjort klart om en turiststad! nu, idag, at this very moment! nu har jag bara... 5 st kvar...
amajgad.
aja, hjärnan är överhettad så kan inte göra nå åt saken. Får fixa det sen, kommer inte hinna i tid, men det är väl smällar man får ta, i guess.

Dessutom lever min mobil sitt eget liv.. :S den har gått ut av sig själv på internet i ett x antal timmar nu, och gör det fortfarande.. vad kul att ens egen mobil tar pengar av en. Ja jag vet inte vad jag ska göra åt saken, har försökt få till den, men inget funkar. Slår jag av den så kommer den fortsätta då jag startar den igen ändå. Aja den får väl fortsätta tills jag har 0.00000000000000 kr kvar!!!!!!! JÄVLA MOBIL HELVETE.


Det här får mig på bra humör iaf, för den där nallen kommer vara jag om bara nån månad!

#1 - tess

detta är vi när vi är i turkan! steeek:)

TAGGA FREDAG! =)(L)