Girls just wanna have fun!

Haparanda/Finland!
Det var en dag full av äventyr kan jag ju säga! 10 brudar var vi som for, fast dom andra for hem lite tidigare mendans vi var kvar till kring kl 6 och stekte i det underbara vädret! Det var tydligen ryssvärmen som kom så det var 30grader varmt!! fuktig, kvav värme, inte sån värme som man får hemma, utan det var rent utav utomlandsvärme! helt sjukt! Vi for iaf över till Finland och in på Alko, sen satte vi oss på parkeringen och åt lite och solade osv, sen över till ikea, skopunkten osv, hittade dock inget där men på alko inhandlades det lite smaskigheter ;) Måste ju berätta mitt lilla misstag också, jag började prata med några där borta i Finland och jag pratade såklart engelska eftersom jag antog att dom inte kunde svenska, för det första så sa jag fel på engelska och för det andra så visade det sig att dom faktiskt var svenskar. Kände mig rätt så smart. Det hände en hel del roligheter men om jag skulle börja skriva ner allt nu så skulle det nästan aldrig ta slut! Nej men denna roadtrip var verkligen hur lyckad som helst! :D





Girls just wanna have fun!