Skolavslutningen!

Dålig uppdatering känner jag!
I fredags var det ju skolavslutning och eftersom jag och maja vann en tävling så fick vi ett paket :} där i var det godis, mums! sen så hade vi en lagtävling också, och då fick alla godis menmen, blev lite glad att JAG vann en tävling, det är inte varje dag=) Och måste bara säga att alla var jättefina på avslutningen! Och så åt vi ju mumsmat tillsammans, mys! jag tog mig en takeaway nudelwook från wook and roll, yummi!



Sen så blev det ju kväll också, och då var vi först med klassen och spelade brännboll osv, sen drog vi vidare och alla for väl åt olika håll, och sen så hamnade jag, julia, marielle och eklund hos jesper, och där var det paartey!

(klicka på bilden för större bild)

Dessutom fick jag rosor och sommarpengar av farmor och farfar! tack så mkt :D