Raggarunda

Efter att ha spenderat hela dagen med lillkusinerna och släkt så bar det av till julia där vi samlades ett gäng tjejer + jesper, och så kom vi på att vi skulle fara till krysset så då var vi iväg!

På vägen hem hände det bara risiga saker, haha ojoj.
En 70taggare kände för att tävlingsköra med oss så han (sur som han var) fick jävligt tung fot på gasen och tillslut kunde vi inte köra ikapp han för han körde väl närmare 170, crazy old man!
Sen då vi tog oss en raggarunda nere på campingen och dunkade musik så fick vi en liten tapig vinkning av en ensam kille som såg helt lost ut, haha stackarn.

Jaasi, jag är då helt slut i halsen efter denna kväll och känner på mig att jag förmodligen kommer vara aningens hes imorrn!
Bilden är btw en gammal bild jag hittade på cissi marielle och jag, haha vackert!